Rowans (15 – 18 jaar)

Jong en bijna volwassen.

Wie?

Jongens en meiden van 15 t/m 18 jaar.

Wanneer?

Vrijdagavond 20:00 – 23:00 uur.

Welkom bij de rowans!

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging samen met een leuke groep leeftijdsgenoten? Kom dan een kijkje nemen bij de rowans! Elke vrijdagavond staat er een enthousiaste groep rowans met hun begeleiding klaar voor een nieuwe opkomst. De rowan-groep is heel divers met iedere persoon zijn of haar eigen interesses, maar ook één gezamenlijke hobby: scouting.

De activiteiten die wij doen zijn erg uiteenlopend. We hiken, hebben sport en spel activiteiten, chillen bij het clubgebouw met een rustig kaart- of bordspel of bakken zelf pizza –natuurlijk in een zelfgemaakte steenoven… Ons jaarlijkse zomerkamp is extra bijzonder, want dat organiseren we zelf. We beslissen samen of we in Nederland blijven of ver Europa in trekken en welke activiteiten we gaan doen.

Ster
Klaar om te klimmen

Bij de Rowans heb je net even wat meer verantwoordelijkheid dan bij de jongere speltakken. Hier bedenk je namelijk je eigen programma. Je wordt bij ons voorbereid om later zelf leiding te worden – als je dat zelf ook leuk vindt natuurlijk. Het mooiste is: door zelf je programma te bedenken, weet je zeker dat je leuke activiteiten doet!

Nieuwsgierig geworden? Kom een keer kijken bij een van onze opkomsten! Neem van tevoren even contact met ons op.

flyboard