Welkom in Hotsjietonia, het dorp waar de bevers samen spelen!

Wie?

Jongens en meisjes van 4½ t/m 7 jaar.

Wanneer?

Zaterdagochtend 9:30 – 11:30 uur.

Wij zijn de Bevers! Dit is de jongste groep van onze scouting. Iedere zaterdagochtend zijn kinderen vanaf 4½ jaar welkom om bij ons leuke, actieve en/of spannende activiteiten te komen doen! De Bevers worden hierbij geholpen door het leiding team bestaande uit inwoners van het (fictieve) dorpje Hotsjitonia. De inwoners hebben allemaal verschillende hobby’s zoals: spelen in de natuur, sporten, koken en bakken en kleuren. Iedere zaterdagochtend hebben we weer een ander leuk programma vol met nieuwe, leuke en uitdagende activiteiten.

Ben je nieuwsgierig geworden naar hoe een ochtend in Hotsjietonia eruit ziet? Kom dan gezellig een keertje langs! Neem van tevoren wel even contact op met Bevers@scoutingboskoop.nl