Scouts (11 – 15 jaar)

De gemixte speltak, voor dubbel zo veel plezier.

Wie?

Jongens en meiden van 11 t/m 15 jaar.

Wanneer?

Zaterdagmiddag 14.00 – 17.00 uur.

Elke week staan leuke en uitdagende activiteiten klaar. Denk bijvoorbeeld aan koken boven eigen vuur, gezellige meidenmiddagjes, buitenspellen en uiteraard ook de nodige scoutingvaardigheden (knopen, kaart & kompas en hakken & zagen). Naast dat het leidingteam de opkomsten voor de groep bedenkt, staat het altijd open voor nieuwe ideeën vanuit de groep. Jouw mening telt!

Scouting is leuk, leerzaam en uitdagend. Het is een plek waar je nieuwe vrienden maakt. Wij bieden de mogelijkheid om jezelf verder te kunnen ontwikkelen en het beste uit jezelf te halen. En dat allemaal in een gezellige groep van mede-scouts.

Deze super toffe redenen om op scouting te komen zijn natuurlijk al erg overtuigend, maar er is nóg een belangrijke reden: We zijn een superleuke groep, zowel scouts als leiding! We hopen jou snel hier een keer te mogen zien.

Lekkere hapjes
Wat zouden we hier maken?
Zeepbaan!!!!
verkenners spelbord kamp
verkenners tonnen

Kom gerust een keer kijken bij een van onze opkomsten! Neem dan van tevoren wel even contact met ons op.