Sinterklaas is jarig!

In zijn overvolle agenda had Sinterklaas zaterdag 3 december gelukkig tóch de tijd gevonden om bij onze scouting langs te komen! Alleen… Waar was zijn staf gebleven? Zonder staf kan de goede oude man niet lopen, dus dan kan hij ook niet bij ons langs…

De pieten moesten snel hulp halen om de staf  terug te vinden! En, wie anders dan de padvinders van de Mr. Van Daal kunnen goed zoeken? Dus ze snelden naar de scouting om de kinderen het probleem te vertellen.

Op de plek waar de staf voor het laatst gezien was, hadden de pieten een walkie talkie gevonden. De bevers, esta’s en welpen gingen in twee groepen op zoek naar de staf, luisterend naar wat de gemene boeven via de walkie talkie tegen elkaar zeiden over verstopplekken van de door vieren gebroken staf.

GEVONDEN: Alle delen van de staf zijn door onze scouts verzameld! De Sint is onderweg naar het clubhuis om zijn staf terug te krijgen en even gezellig met de kinderen te babbelen. Gelukkig gaat de politie achter de boeven aan!