Shanti’s (7 – 11 jaar)

Jonge meiden met grootse plannen

Wie?

Meisjes van 7 t/m 11 jaar.

Wanneer?

Zaterdagochtend 9:30 – 11:30 uur.

Knutselen, pizza maken, koken boven een vuurtje en objecten bouwen met bamboe en elastiek. Alles is mogelijk bij de Shanti’s! De meiden worden bijvoorbeeld meegenomen naar het dichtbij gelegen Gouwe bos voor (zelfbedachte) spellen, of soms is er een heel ander soort tripje gepland.

Ook als we bij het clubhuis blijven is er genoeg te doen! Bakken blijft bijvoorbeeld een favoriete bezigheid van de meiden. Daarnaast is er een grote keuze aan scoutinginsignes te behalen. Dat betekent dat soms een opkomst in het teken staat van een speciale vaardigheid of een speciaal thema. Daar gaat de groep dan mee aan de slag, zodat alle Shanti’s zelf hun insigne kunnen verdienen. Op die manier leren ze dus ook wat tijdens het doen van leuke activiteiten.

Ga jij de uitdaging aan? Kom gerust een keer kijken bij een van onze opkomsten! Neem dan van tevoren wel even contact op met Shantis@scoutingboskoop.nl