Fietsen met Scouting

Op zaterdag 1 juli vindt voor de eerste keer in onze omgeving de Rabobank Sponsorfietstocht plaats. Met deze sportieve tocht hopen we een gezellige dag te hebben met onze leden en hun families, terwijl we ondertussen samen sponsorgeld bij elkaar fietsen. Steun onze vereniging en fiets ook mee! De Sponsorfietstocht is een initiatief van Rabobank Gouwestreek, die het lokale verenigingsleven een warm hart toedraagt. Hun doelstelling: Mensen samenbrengen, iets in beweging zetten en tegelijk het lokale verenigingsleven financieel ondersteunen.

Meefietsen = geld verdienen!

Voor iedereen die namens onze vereniging meefietst stort de Rabobank €5,- (voor 15 kilometer), € 10 (voor 30 kilometer) of € 20 (voor 60 kilometer) in onze clubkas. Van dat geld kunnen we leuke en uitdagende activiteiten doen met onze leden! Bovendien maken we er samen een hele leuke dag van.

We willen natuurlijk graag met zoveel mogelijk mensen meedoen. Hoe kan je daarbij helpen? In de eerste plaats door zelf mee te fietsen! En in de tweede plaats door anderen enthousiast te maken: vrienden en vriendinnen, ouders, broertjes en zusjes, buren, opa’s en oma’s, de caissière van de supermarkt… Iedereen die namens onze vereniging deelneemt levert geld op, dus doe je best! En, natuurlijk: hoe meer zielen, hoe meer vreugd tijdens de fietstocht.

Aanmelden

Het fijnst vinden we het als je je zo snel mogelijk aanmeldt bij Nick Siegert door een mailtje te sturen naar penningmeestervereniging@scoutingboskoop.nl. Vermeld wie je bent, bij welke speltak je zit en of er andere mensen met jou meefietsen die niet lid zijn van onze groep. Wil je meer informatie, dan kan je altijd mailen naar:penningmeestervereniging@scoutingboskoop.nl of kijk op https://events.rabobank.com/SFT2017/

Scouting fietsen