Fietsen met Scouting (update)

Op zaterdag 1 juli doen wij mee aan de Rabobank fietstocht. Met deze gezellige fietstocht kunnen wij geld verdienen voor onze verenigingskas. Steun onze vereniging en fiets ook mee!

Meefietsen = geld verdienen!

Voor iedereen die namens onze vereniging meefietst, stort de Rabobank €5,00 (voor de route van 15 kilometer) € 10,00 (voor de route van 30 km), of € 20,00 (voor de route van 60 km) in onze clubkas. Van dat geld kunnen we leuke dingen doen voor jullie onze leden. Bovendien is het een gezellige en sportieve dag. We willen natuurlijk met zoveel mogelijk mensen meedoen.

Hoe kun jij daarbij helpen? In de eerste plaats door zelf mee te fietsen. En in de tweede plaats door anderen te mobiliseren: vrienden en vriendinnen, ouders, kinderen, buren, opa’s en oma’s. Iedereen die namens onze vereniging deelneemt levert geld op, dus hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Verdere informatie

We verzamelen bij de hockeyvereniging: “HC” in Waddinxveen, dit is tevens het beginpunt van de fietstocht. Als je de 15 of 30 kilometer fietst, verzamel je om 10:20. Als je de 60 kilometer fietst, verzamel je om 09:50. Als je de leiding hebt gevonden, ga je samen met de leiding inschrijven en krijg je een stempel en route kaart. Je gaat gezamenlijk in een groep de route fietsen. Op de stempelkaart moet je een startnummer invullen, ons startnummer is 72. Voor 16:00 moet je je volledig ingevulde stempelkaart inleveren bij één van de stempelposten.

De bevers, welpen en esta’s kunnen alleen mee fietsen als er een begeleider met ze mee rijdt. Dit kan ouder, broer, zus, kennis of dergelijke zijn.

Hoeveel kilometer per speltak

Bevers                                     : 15 kilometer

Welpen,Esta’s                          : 15 kilometer

Verkenners, gidsen, scouts       : 30 kilometer

Rowans & stam                        : Zelf bepalen

Hopelijk komen jullie ook meefietsen, en tot aanstaande zaterdag!