AH Sportactie bij Scouting Mr. van Daal

In samenwerking met de Albert Heijn bieden wij vanuit de scouting een aantal opkomsten aan vanuit de sportactie. Aanmeldingen hiervoor kunnen gedaan worden op de sportactie site van de AH.

Op 16 September trappen we af met het jaarlijkse overvliegen. Deze dag staat in het teken van het groeien binnen de groep. De kinderen gaan namelijk naar een nieuwe speltak die nieuwe uitdagingen en veranderingen biedt. Tijdens het overvliegen worden er veel spelletjes gedaan voor iedereen, maar voor de “overvliegers” hebben we altijd een speciaal parkour uitgezet.

Naast het overvliegen kan je je sportactie spaarkaart ook gebruiken om mee te doen met onze reguliere opkomsten. Hierbij worden binnen de verschillende speltakken allerlei activiteiten gedaan, zoals vuur stoken, pionieren, speurtochten lopen, balspelen, knutselen en nog veel meer. Deze opkomsten zijn gepland vanaf zaterdag 23 september tot en met zaterdag 2 december. Alle opkomsten vinden plaats op zaterdagen.