Wereldreizigers

Welkom terug! Het nieuwe scoutingseizoen is alweer in volle gang. Ben jij deze zomer nog op vakantie geweest?

In de hal hangt deze maand een poster met een kaart van Europa. Prik een punaise op de plek waar jij naartoe bent gereisd! Je kan ook een kaartje schrijven over je leukste avonturen! Of je deze zomer nou héél ver weg bent geweest of gewoon lekker thuis was, dat maakt helemaal niet uit. Laat maar een mooi berichtje achter! Je kunt kijken waar al je mede-scouts en leiding naartoe zijn geweest en wat ze beleefd hebben.

Dit thema op het prikbord in de hal is iets nieuws op scouting. Vanaf het begin van dit seizoen wordt er elke maand een nieuw thema uitgekozen om op het prikbord te hangen. Voorbeelden van toffe internationale evenementen, interviews met het bestuur, ideeen bij insignes… Het kan allemaal! Neem vooral elke maand een keer je ouders mee naar scouting om hen de nieuwe creatie te laten zien.

Heb jij nou een super leuk idee of weet je precies wat jij een keer op het bord wil zien komen? Laat het weten! Er komt binnenkort een ideeen-box in de hal op het plankje naast de telefoon te staan.