JOTA/JOTI 2018

Beste Bevers / Welpen / Esta’s / Verkenners / Gidsen / Rowans / ouders en verzorgers
Na een jaar wachten is het eindelijk weer zo ver: JOTA-JOTI is er binnenkort weer! Dit is op 19, 20 en 21 oktober. De bedoeling is om via radiozenders en internet contact te leggen met andere scoutinggroepen van over de hele wereld. Lees snel verder!

Op deze speciale dag zijn de opkomsten van de bevers, welpen en esta’s op zaterdag 20 oktober van 9.30 tot 12.00 uur.
Na de opkomst willen we graag met zijn allen lunchen! Daarvoor zijn ook ouders van harte welkom.
Voor de verkenners en gidsen is er wederom de mogelijkheid om te blijven slapen op het clubhuis. Uiteraard worden zij het hele weekend beziggehouden met allerlei leuke spellen en activiteiten. Dit festijn begint op vrijdagavond om
19.00 uur (wij gaan ervan uit dat jullie al gegeten hebben), en het
programma duurt tot zaterdag 15:00 uur. Inschrijving voor deze overnachting kan tot 29 september.

Jullie slapen in tenten dus neem ook je matje, slaapzak en andere benodigdheden mee voor deze overnachting.
Kan je niet het hele weekend, dan is het ook mogelijk om alleen met het zaterdag spel mee te doen van
9:00 –
15:00 uur.
Geef dit even aan bij je leiding!

solderen

Omdat de masterclass vorig jaar een succes was, hebben we ook dit jaar deze mogelijkheid voor diegenen dieextra interesse hebben in de wereld van JOTA. Opgeven kan bij het inschrijfformulier op het prikbord in de hal.

Wij willen u (jeugdlid en/of ouder/verzorger) daarnaast uitnodigen om een kijkje te komen nemen in
onze zendkamer, ook wel ‘Shack’ genoemd. Deze is open van vrijdag avond 20:00 uur tot zondagmiddag 13:00
uur, minus enkele slaapuren. In onze Shack kunt u rustig rondkijken en een gesprekje aangaan met onze zendamateurs. Ook kunnen we kijken of één van de zendamateurs met uw kind of met uzelf samen een verbinding kan maken met een andere scoutinggroep!
Wij hopen jullie dan te zien.

Met vriendelijke groet,

De JOTA/JOTI-organisatie