Open Dag van scouting!

Wil jij ontdekken wat je allemaal kunt doen op scouting?

Zaterdag 27 oktober daagt de Scouting Mr. van Daalgroep iedereen uit Boskoop en omgeving uit om te komen kijken en ervaren wat scouting nou eigenlijk is. Tussen 10.00 en 14.00 uur kunnen kinderen van 4 tot en met 18 jaar allerlei verschillende activiteiten komen doen op ons scoutingterrein aan het Zwarte Pad 51, Boskoop. Ze kunnen dan binnen komen lopen wanneer ze willen. Er is een (gratis) lunch voor de liefhebbers!

Er is een speciale Scouting-Bingokaart gemaakt die je op de Open Dag zelf krijgt of mee kan nemen als je die al hebt. Daarop kan je alle activiteiten af laten stempelen. Een paar voorbeelden: knutselen, samenwerkingsspellen doen en iets lekkers maken boven een houtvuurtje. Klinkt dat goed? Er is nog veel meer! Ook de ouders worden natuurlijk niet vergeten: voor hen is er een escape-tent en uiteraard de mogelijkheid om vragen te stellen onder het genot van koffie of thee.

We hopen er vooral voor iedereen en samen mét iedereen een leuke dag van te maken! Wees dus welkom en graag tot 27 oktober!