“NLdoet” ook in ons clubhuis

Op 15 en 16 maart is het NLdoet. Dit wordt jaarlijks georganiseerd door het Oranje Fonds en is de grootste vrijwilligersactie van ons land. Op zaterdag 16 maart 2019 worden in ons clubhuis de handen uit de mouwen gestoken, doet u ook mee?

We gaan aan de slag met het opknappen van de grote zaal, de hal en de keuken. Hierbij gaat het om een muurschildering, de muren verven en het witten van het keukenplafond. Bent u nou creatief en/of handig, of helpt u graag onze vereniging, wees er dan vooral bij! Over een lunch hoeft u zich geen zorgen te maken, die wordt door ons geregeld. Ook opa’s, oma’s, ooms, tantes, broers, zussen en andere handige mensen zijn natuurlijk van harte welkom om te komen helpen.

Geef dit vooral even door aan de organisatie, via een mailtje naar info@scoutingboskoop.nl.