Een fantastische NLdoet

Een grote groep zeer gewaardeerde ouders en vrijwilligers is afgelopen zaterdag hard bezig geweest om samen het clubhuis van de Scouting Mr. van Daalgroep een grote opknapbeurt te geven!

Tijdens de NLdoet-actie op zaterdag 16 maart kregen de muren en deuren een frisse kleur en werd de nieuwe muurtekening ingeschilderd. Deze tekening was de dagen voorafgaand aan de actie-dag al zorgvuldig op de muur aangebracht. Aan het begin van de dag werd overlegd om de taken te verdelen en toen ging iedereen aan de slag. Met een gezamenlijke koffiepauze en de heerlijke lunch tussen alle bedrijvigheden in, werd het een gezellige boel.

Dankzij alle hulp en het harde werken ziet ons clubhuis er nu weer een stuk beter uit en we zijn dan ook heel erg blij met, en trots op, het resultaat! We willen alle ouders/verzorgers en vrijwilligers die zijn komen helpen nogmaals hartelijk bedanken voor hun inzet en voor de fijne en gezellige dag! De kinderen zullen hier nog jarenlang van genieten.

IMG 20190316 134410nils

IMG 20190316 134434lunch via whatsapp