De jaarlijkse iScout voor de Stam

Inmiddels is iScout bij onze groep uitgegroeid tot een groot fenomeen. We doen al vier jaar op rij mee en zijn in 2018 wereldtitelhouder geworden tijdens de superleuke iScout-avond. Op 9 maart hebben we weer een goede strijd geleverd…

Dit jaar zijn we helaas, helaas, niet in de top 10 geëindigd -we werden 14e. Maar desondanks hebben we samen een ontzettend leuke avond gehad! Ook dit jaar waren de nodige breinbrekers aanwezig en de diverse opdrachten waren zoals altijd weer knotsgek.

Tijdens het evenement worden met doe-opdrachten ‘reiscredits’ verdiend. Daarmee worden vervolgens raadsels vrijgespeeld. Het échte ‘punten verdienen’ begint dan pas echt: met het oplossen van de vele raadsels die leiden naar verschillende plekken op Google Maps, worden de punten binnengehaald.

Wij kijken nu al naar uit naar de herkansing 😉 Tot volgend jaar!

Concertzaal1Jarig Afgekeurd