Mr. van Daal Jubileumkamp 2019

Van 20 tot en met 27 juli hebben wij ons Jubileumkamp gehad, ter ere van het 85-jarig bestaan van onze vereniging! Alle leeftijdsgroepen verbleven op hetzelfde terrein in Gorssel, Overijssel.

Samen werden spellen gedaan rondom het thema De Gouden Eeuw en vaak werd ’s avonds gezellig met z’n allen gegeten.

Elke speltak trok naast de gezamenlijke activiteiten ook een eigen plan. De jongere kinderen werden opgeleid tot piraat, deden veel waterspellen en bezochten bijvoorbeeld Kinderpretpark Julianatoren en een vet zwembad. De wat oudere leden liepen o.a. een hike, klommen door een klimbos en speurden Deventer af op zoek naar goud. De rowans hebben zelfs boven water gevlogen op een flyboard!

Het was heel bijzonder om een zomerkamp te hebben met zo velen bij elkaar. Een kamp om niet snel te vergeten!

via whatsapp1