Goed nieuws: we mogen weer!

Na uitsluitsel van de gemeente mogen we gaan herstarten! Natuurlijk in naleving van de adviezen die Scouting Nederland heeft opgesteld.

De opkomsten voor leden tot 18 jaar zijn weer begonnen. De leiding en de scouts houden hierbij 1,5 meter afstand van elkaar. De richtlijn geeft aan dat de activiteiten alleen buiten mogen plaatsvinden. We zullen ons hier aan houden. Het verzoek is dan ook om passende kleding aan te trekken of mee te geven. Als het weer te slecht is om buiten te draaien, dan zal de opkomst worden omgezet in een online opkomst. De leiding informeert u hierover via de app en/of mail.

w scouts openen

De aangepaste afspraken omtrent aankomst en vertrek van de jeugdleden tot 12 jaar, zijn als volgt:

Het verzamelen en ophalen vindt plaats op de parkeerplaats bij de Plataan. Daar kunnen ook de fietsen geplaatst worden. Hier zullen jullie worden opgevangen door de leiding.
Vanaf de parkeerplaats lopen de welpen en Shanti’s naar het clubhuis. De bevers lopen gezamenlijk met een leider naar het clubhuis. Aan de ouders vragen wij om bij het ophalen en wegbrengen te wachten op het parkeerterrein en niet mee te lopen naar het clubhuis. De scouts en rowans kunnen direct naar het clubhuis komen en daar hun fietsen plaatsen.

De volgende aangepaste tijden worden voor de verschillende speltakken aangehouden:

Zaterdag:

-Bevers: 09:00 – 11:00 uur.

-Shanti’s: 09:30 – 11:30 uur.

-Welpen: 12:00 – 14:00 uur.

-Scouts: 14:30 – 17:00 uur.

Zondag:

-Rowans: 14:00 – 17:00 uur.

Mochten er nog vragen zijn, stel deze dan vooral aan de speltakleiding van uw kind(eren).