Mandarijnenactie 2022

Beste ouders/verzorgers,

Het is alweer bijna zover, onze jaarlijkse mandarijnenactie komt eraan! Aangezien we twee jaar hebben moeten overslaan, met langs de deuren gaan, willen we alles uit de kast halen om een top verkoop te realiseren. Natuurlijk hebben we jullie hulp daarbij hard nodig.

Dit jaar gaan we naast de verkoop langs de deuren, ook de voorverkoop en de online verkoop extra stimuleren.

De online verkoop start binnen en paar dagen. Ook krijgen alle leden een intekenlijst thuisgestuurd. De bedoeling is om met deze lijst bij familie, vrienden, collega’s e.d. mandarijnen op voorhand te verkopen. De mandarijnen worden op 10 december klaargezet en zijn per lijst op te halen.

De actie is op: zaterdag 10 december

en de dag zal er als volgt uit gaan zien.

09.30

Leden, ouders en leiding aanwezig. Op het clubhuis volgt een uitleg en indeling van de wijken

10.00

De verkoop begint. De groepen gaan naar de wijken waar de mandarijnen klaar staan op bepaalde adressen.

12:45

De groepjes komen terug naar het clubhuis, waar soep, koffie en limonade klaar staan Neem zelf een lunchpakket mee!

13:00

Lunch + Einde van de mandarijnenactie voor bevers, welpen en shanti’s

13.30

Middagverkoop met de scouts en rowans

17:00

Einde programma en opbrengst bekend

• Van de Scouts en Rowans verwachten we dat ze om 13:00 aanwezig zijn. Als ze ook ‘s ochtends willen komen helpen mag dat natuurlijk.

Zorg dat je deze dag je uniform (met das) draagt en warm aangekleed bent (waterdichte schoenen met sokken). Als het regent, vergeet je regenpak dan niet.