Ouder-Kind Weekend

Zoals in eerdere mails en op de infoavond al ter jullie kennis gebracht, zal er dit jaar weer een ouder-kind weekend zijn!

Het ouder-kind weekend is een weekend waarbij de ouder(s), verzorger(s), oma’s, opa’s, broers, zussen, etc. ook een keer mee kunnen maken wat je nou eigenlijk bij Scouting doet. Dit weekend worden jullie uitgedaagd om ook (weer) een keer Scout te zijn!

Dit weekend is 3 en 4 juni 2023 op het Scouting Labelterrein het Naaldenveld te Bentveld. Dit grootte terrein leent zich goed voor een lekker weekend kamperen en uitdagende spellen spelen.

Tegenwoordig zie je op Youtube, TikTok en nog veel meer sociale media platformen allemaal mensen die worden uitgedaagd, die een “Challenge” moeten gaan doen. Omdat wij jullie heel erg uit willen dagen is het thema van dit weekend “Beat The Challenge!”.

Tijdens dit weekend zal er worden gekampeerd. Er wordt vanuit gegaan dat je zelf je slaapspullen regelt inclusief tent.

Het weekend kost €35 per persoon en zal duren van zaterdag 3 juni om 10:00 tot zondag 4 juni om 17:00. Het weekend bevat dus twee keer lunch, een keer ontbijt, een keer avondeten en natuurlijk heel veel leuke uitdagingen.

Aanmelden kan via deze link: https://forms.office.com/e/zq2sFwEkww, of door een mail te sturen naar okw@scoutingboskoop.nl met onderstaande inschrijfstrook. Aanmelden kan tot 15 mei 2023.

Overige vragen mogen ook naar okw@scoutingboskoop.nl

De kosten voor het Ouder-kind weekend, €35 per deelnemer, zullen wij (ouders/verzorgers) uiterlijk 1 juni 2023 voldoen op rekeningnummer NL 76 RABO 0309860725 t.n.v stg mr. van Daalgroep onder vermelding van: “8371: voor- en achternaam van het lid + het aantal deelnemers

Met vriendelijke groeten,

Ouder-kind weekend organisatie,

Anne, Niels, Tom en Tony

Inschrijfstrook

Naam lid:                                                                           Speltak:

Aantal deelnemers inclusief het lid:

Naam contactpersoon:

Email-adres contactpersoon:

Dieetwensen/allergieën:

Door deze informatie te mailen ga je akkoord met de kosten van €35 per persoon en ga je er mee akkoord dat deze inschrijving niet vrijblijvend is.