Activiteitenkalender tot zomerkamp 2024

We zijn alweer in maart van 2024 aangekomen en de zon laat zich weer regelmatig zien. Dat geeft de burger weer moed! Wat ook goede moed geeft zijn alle leuke activiteiten die voor de rest van het scoutingseizoen gepland staan. Ik gaf eerder al een overzichtje, maar hier volgt een nog completere lijst:

·         23 maart                      Regio Welpen Avondspel (RWA)

·         29 mrt-1 april              HIT 2024 – we zijn benieuwd naar de verhalen!

·         5-7 april                       Regionale Scouting Wedstrijden (RSW)

·         13-14 april                   Beverweekend

·         11 mei                         Avontuurlijke activiteit bij de mr. Van Daalgroep – ook voor ouders, vrienden, kennissen!

·         17-19 mei                    Stamweekend

·         24-26 mei                    Regionaal Welpen Weekend (RWW)

·         7-9 juni                        Familieweekend – met z’n allen kamperen, iedereen is welkom!

·         29 juni                         Laatste opkomst van het scoutingjaar 2023/2024

·         13-20 juli                     Jubileumkamp mr. Van Daalgroep